Ny blogg

Jaha, dags igen. Jag tröttnade på blogspot och sökte ett bättre alternativ, och jag måste säga att WordPress verkar vara flexibelt och enkelt att använda. För mig är flexibiltet och funktionalitet viktigt!

När jag ändå flyttar så tänkte jag flytta in en annan del av mitt online jag. För ett tiotal år sedan var jag en del av desktop customization scenen på nätet. Det var den första community jag deltog i, och vi förändrade utseendet på våra datorers gränssnitt, gjorde skrivbordsbakgrunder osv. Under fliken bilder kommer jag publicera mina bilder, använd dem gärna!

Välkomna hit

// Petter

Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Mia Ankarvall

     /  29 maj, 2010

    Grattis till ett bra val! WordPress är långt över vad Blogspot någonsin blir. Man kommer till en gräns på Blogspot sen är det stopp.

    Snygg bild..

    Svara
    • Ja det verkar som att det går att göra nästan vad som helst här på wp.

      tack för berömmet.

      Svara
  2. Spännande 🙂

    Svara
  3. Jag föredrar WordPress pga av de möjligheter som verktyget ger 🙂

    Svara
    • Ja det verkar finnas mycket funktionalitet vilket i min bok gör det mer användbart. Skall bli kul att försöka få igång något här, få se var jag hamnar.

      Svara

Kommentera

