Nyårsönskeslista

Tänkte försöka skapa en ny tradition för mig själv. Istället för att skriva önskelistor till jul skall jag skriva en nyårsönskelista.

2011 önskar jag mig

Diskussioner med högt till tak och kreativa samtal.
Jag älskar att diskutera, jag vill att ni inte skall hålla med mig. Försök övertyga mig om att jag har fel – det är i det samtalet vi kommer någonstans. Låt samtalen och diskussionerna vara framåtriktade och syfta till att faktiskt skapa något. Skapa något nytt, skapa förändring.

Fler kontakter med kompetenta människor
Under 2010 har jag stött på många kompetenta människor på nätet. Twitter och olika bloggar är de platser som jag framförallt befinner mig. Det är väldigt givande för mig och jag önskar mig fler kontakter under nästa år. Fler är lika med bättre.
Till alla de som jag träffat på under 2010 – Tack och på återseende.

Att jag får till det där projektet och att det lyfter
Det finns många projekt och idéer som jag skulle vilja få igång, och i år önskar jag mig att jag får igång ett speciellt sådant. Det beror på så mycket så vi får se.

Glädje
Jag önskar mig glädje, jag önskar alla människor runt omkring mig glädje.

Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Om du vill att jag inte ska hålla med dig får du låta bli att resonera så klokt som du gör 😉

    Tanken med en önskelista inför året istället för storvulna löften är trevlig.

    Svara
  2. Men tack – glad blir jag när du säger så.

    Kan du inte försöka tjata emot lite då 😉

    Svara

Kommentera

