Mötesplats Skola 2011 – Snabbrapport

Jag andas ut efter två dagars intensivt workshoppande på Mötesplats Skola där jag hållit i en workshop om Google Earth. 16 gånger har jag gjort det så jag känner mig väldigt mycket som en bandspelare just nu. Men roligt var det och jag träffade många intressanta människor som lyfte de här dagarna. Tack så mycket allesammans.

På ett av passen dök dessutom Mats Larsnäs in och vill göra en intervju med mig om Google Earth och hur vi kan använda det i undervisningen.

Lämna en kommentar

Kommentera

